Το 'ξερες;!


  Αλάνια μου σας έλειψα το ξέρω, αλλά επανήλθα και μάλιστα γεμάτος γνώσεις. Γνώσεις που όλοι θα έπρεπε να ξέρουν, αλλά τα σχολεία δε διδάσκουν. Για αυτό είμαι όμως εγώ εδώ, για να σας μορφώσω και να σας δώσω τις απαραίτητες γνώσεις για να πορευθείτε στη ζωή. Σας παρουσιάζω δεκατρείς άχρηστες πληροφορίες σε συνδυασμό με ένα σχόλιο μου, για να σας ανοίξω τα μάτια και να δείτε τη ζωή με άλλο μάτι. Καθίστε αναπαυτικά, πάρτε μολύβι και χαρτί και απολαύστε.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:


1) Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ μέχρι τα 26 του αγνοούσε πως οι γυναίκες έχουν περίοδο.  Θα ήθελα πολύ να βρίσκομαι μπροστά όταν το έμαθε, έτσι για να δω αντιδράσεις.

2) Στην Ιαπωνία πιστεύουν πως τα ουρλιαχτά θεραπεύουν το στρες.  Αυτό εξηγεί πολλά για τα άνιμε που βλέπω.

3) Τα νύχια των χεριών μαγαλώνουν τον Ιούλιο πιο γρήγορα.

4) Οι ώριμες μπανάνες περιέχουν 0.6% αλκοολ. Απολάυστε υπεύθυνα. Χικ!!!

5) Το στήθος των γυναικών αναπηδάει στο τζόγκινγκ εννέα εκατοστά σε κάθε βήμα. Το αθλητικό σουτιέν μειώνει την αναπήδηση κατά 74%.  Στα πλαίσια του 2018 και του σεξισμού δε θα προβώ σε κάποιο σχόλιο περί αυτού. Μισώ τα σουτιέν.

6) Οι μισοί περίπου απο αυτούς που κάθονται πάνω από 27 ώρες την εβδομάδα μπροστά σε μια οθόνη Η/Υ πάσχουν απο μία τουλάχιστον διαταραχή προσωπικότητας.  Γατάκι ΜcAvoy...

7) Οι στατιστικές λένε ότι ένας στους τέσσερις ανθρώπους υποφέρει από κάποια διανοητική διαταραχή. Σκέψου τους τρεις καλύτερους φίλους σου. Αν είναι υγιείς, τότε σου έχω άσχημα νέα...Oh f*ck.

8) Ο Κολόμβος ήταν ξανθός. Lannisters send their regards.

9) Τα κουνούπια έχουν δόντια. Εντάξει τώρα εξηγούνται όλα. Δε μας τσιμπάνε τα κουνούπια, αλλά μας φασώνουν.

10) Τα άλογα δε μπορούν να κάνουν εμετό, το ίδιο και οι λαγοί. Σκέψου τις δυνατότητες σε drinking game. Όλα λάθος σε αυτή τη ζωή.

11) Ο συντομότερος πόλεμος όλων των εποχών διήρκησε μόνο 38 λεπτά και διεξήχθη το 1896 μεταξύ Μ. Βρετανίας και της Ζανζιβάρης. Ακριβώς από τις 9.00 μέχρι τις 9.38 το πρωί. Αφορμή στάθηκε ότι όταν πέθανε ο σουλτάνος στη Ζανζιβάρη, την εξούσια κατέλαβε ο ανηψιός του , ο οποίος δεν ήταν αρεστός στους βρετανούς αποικιοκράτες. Πάντως πρόλαβαν να σκοτωθούν 600 άτομα. Και μετά γκρινιάζετε που ο Εκατονταετής πόλεμος δε διήρκησε 100 χρόνια.

12) Τα περιστέρια μπορούν να ξεχωρίσουν τους πίνακες του Μονέ και του Πικάσο από την τεχνοτροπία. Και εγώ δε μπορώ να ξεχωρίσω τη Μόνα Λίζα από τη Τζοκόντα! :Ρ

13) Η εκλογή του Τσώρτσιλ στηρίχτηκε στο σύνθημα "Δε μπορώ να σας υποσχεθώ τίποτα, παρά μόνο αίμα, πόνο, δάκρυα και ιδρώτα". Να δεις, κάπου το έχω ξανακούσει εγώ αυτό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Merry Christmas then