ΑΔΟΞΟ ΤΕΛΟΣ


Ένα ακόμη άδοξο τέλος στην ιστορία μας.
Μια ακόμα φορά που αντί να με πείσεις να σου δώσω μια ευκαιρία , γιατί να ξέρεις ήμουν έτοιμη να στην δώσω δεν χρειαζόμουν να θυμηθώ ποια θα ήταν σε αριθμό εγώ θα στην έδινα , εσύ έδωσες μια κλωτσιά να στείλεις ακόμα πιο χαμηλά την ιστορία μας στις προτιμήσεις του κοινού.

Αντί να γράφουμε για τον μεγάλο μας έρωτα που ήταν γεμάτος ίντριγκες και πάθη γράφουμε για δύο ανθρώπους που κάποτε έζησαν μια δυνατή ιστορία. Μια ιστορία περισσότερο θλιβερή και εν τέλει συμβατική χωρίς την φαντασία ενός παραμυθιού. Μια ιστορία που την  καταβρόχθισε η καθημερινότητα και η ρουτίνα, που δεν τόλμησε να ξεφύγει από τα όρια του πραγματικού και έμεινε να κριθεί από κάθε αναγνώστη και κάθε περαστικό. Σε αυτή την ιστορία τα κλισέ υπερχείλισαν το ποτήρι της ανοχής , ένα μικρό κορίτσι ερωτεύεται έναν μεγάλο άντρα που ήλπιζε να την ταξιδέψει πέρα από τα όρια του μυαλού και της λογικής , που θα της μάθαινε πώς να τολμά και να κερδίζει σε έναν κόσμο μεγάλο. Και στο μυθιστόρημα μου θα σε έβαζα να με ερωτευτείς παράφορα και να ζήσουμε τον απαγορευμένο έρωτα που μας υποσχέθηκαν οι προδιαγραφές μας ήταν τόσο συντριπτική η νίκη του συμβατικού που στέρεψε η φαντασία μου και μπορώ πλέον να σε χαρακτηρίσω μόνο ως «μια ακόμα ιστορία..» , μια άδοξη, συμβατική, ημιτελής ιστορία που αντί να συγκινήσει το πλήθος κατέληξε να κουράζει τους πρωταγωνιστές της.

Και ξέρεις μαζί με αυτούς κούρασες και εμένα ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Merry Christmas then