Shit happens

Well as I always like to say, SHIT HAPPENS. And it happens a lot lately. Αν κάποιος μου ζητούσε να περιγράψω το 2018 θα έλεγα κακό, αν κάποιος με ρωτούσε πως πήγε ο Σεμπέμβριος θα έβαζα τα κλάματα. Και τρέχω συνέχεια και εν τέλει νιώθω πως δεν καταλήγω πουθενά και όσο και να προσπαθώ τίποτα δεν γίνεται καλύτερο. Εν ολίγοις shit happens. Μέσα σε ένα μήνα μπορεί να σε χωρισούν να σε απολύσουν να φύγει ο κολήτος σου για στρατό στην άλλη άκρη της χώρας να σε απορρίψουν απο πολλές δουλειές και εν τέλει να χάνεις τα μαλλία σου. Μπορεί πάντα να σου πεθάνει και ο σκύλος. Οπότε ναι κάθομαι και σκέφτομαι πότε μπορώ να αρχίσω να τσιρίζω και να σπάω πράγματα. Μετά όμως αρχίζω και σκέφτομαι γιατί να τσιρίξω εγώ; Ας τσιρίξουν αυτοί! Δεν έχω χρόνο στην τελική ούτε διάθεση να ασχολήθω με την αστείρευτη μαλακία που βγάζει ο κόσμος, και ωω ναι είναι πάρα πολλή για να την αφήσουμε να μας επηρεάσει. Αν πρέπει να διαλέξω, διαλέγω κάθε μέρα εμένα , sorry απλώς πως να το κάνουμε αξίζω . Και σύ αξίζεις , όπώς μου αρέσει να λέω πρώτον δεν είμαι καλύτερη απο κανέναν ομώς κανείς δεν είναι καλύτερος απο εμένα και δεύτερον η γνώμη είναι σαν την κωλοτρυπίδα όλοι έχουμε απο μία. Όποτε στην τελική μπορείται να την βάλετε στον κώλο σας έγω θα συνεχίσω να τραγούδαω.
Συγνώμη για το μικρό κείμενο και το πόσο καιρό κάνουμε να ανεβάσουμε αλλά μέσα σε όλα ο Σεμπτέμβριος είναι και ο μήνας εξεταστικής γιατί όταν το κάνεις πρέπει να το κάνεις σωστά αν κάτι είναι να πάει στραβά ας γαμηθούν όλα .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Merry Christmas then